Elke aankoop bij HebbesKadoos valt onder de volgende voorwaarden
Algemene voorwaarden
Retourneren en ruilen
Bij HebbesKadoos is het uiteraard mogelijk uw bestelling/ aankoop te ruilen of retourneren. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te
annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U
krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten
voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt
van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien
redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer
geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen
via info@hebbeskadoos.nl. Graag zien wij in de mail de volgende gegevens terug om de retourprocedure te versnellen:
- De datum van bestelling en van de ontvangen aankoop
- Het bestelnummer
- Ordernummer
- Uw naam, adres en rekeningnummer
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Voor een artikel retour sturen, stuurt u een mail naar info.hebbeskadoos.nl wij sturen u dan het adres waar u het pakket naar toe kan versturen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hebbeskadoos.nl. Wij zullen dan altijd de klacht op een goede wijze proberen af te handelen.
Levertijd & Verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Wij nemen na uw online bestelling altijd per mail contact met u op, om een indicatie te geven van de verzend- en levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Check daarom altijd goed uw mail en spambox voor meer informatie over uw aankoop en de verzending en levering hiervan.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 6,95 voor alle bestellingen die in de webshop worden gedaan.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorging van PostNL pakketdiensten. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.